La CUP Anglès engega una campanya per recuperar el servei d'ambulància 24 hores.

El passat mes d'abril el Ple municipal d'Anglès va aprovar una moció per recuperar el servei d'ambulància les 24 hores del dia, cal recordar que l'any passat aquest servei va ser reduït a 16 hores al dia, deixant al descobert gran part del territori de la comarca de La Selva des de les 12 de la nit fins a les 8 del matí.

Davant l'immobilisme de l'Equip de Govern, la CUP Anglès ha decidit engegar una campanya per denunciar la situació de precarietat del Servei d'Emergències Mèdiques i recuperar les 24 hores de servei.

Amb el lema “Anglès: Territori de risc vital” es duran a terme un seguit d'actes i xerrades que pretenen mobilitzar, no únicament a anglesencs i anglesenques, sinó també a gran part de la població del Ter-Brugent, atès que són tots els habitants d'aquesta zona els afectats per les retallades en el Servei d'Emergències Mèdiques.

El punt de partida de la campanya tindrà lloc el proper dia 27 de setembre durant el Ple municipal, en el que s'interpel·larà a l'Equip de Govern per saber quines mesures han pres per implementar la moció aprovada el passat mes d'abril.

Sergi Riera, regidor de la CUP Anglès, afirma que “amb aquesta campanya volem donar a conèixer la situació de precarietat del SEM a la zona del Ter-Brugent, però no només això, sinó que el nostre objectiu és recuperar el servei d'ambulància les 24 hores del dia”.

Sergi Riera: “amb aquesta campanya volem donar a conèixer la situació de precarietat del SEM a la zona del Ter-Brugent, però no només això, sinó que el nostre objectiu és recuperar el servei d'ambulància les 24 hores del dia”.