COMUNICAT | La CUP Anglès denuncia el boicot per part de l'Ajuntament, que els ha prohibit realitzar una paradeta per la Fira de Sant Antoni

La CUP Anglès denuncia el boicot per part de l'Ajuntament, que els ha prohibit realitzar una paradeta per la Fira de Sant Antoni.

La CUP Anglès denuncia el boicot rebut en el marc de la Fira de Sant Antoni com a l'última acció en contra seu per part de l'Ajuntament.

L'organització independentista tenia permís per fer una paradeta, conjuntament amb l'organització juvenil de l'Esquerra Independentista Arran, fins fa dos dies. El passat dimarts l'Ajuntament d'Anglès va informar a la formació política per mitjà d'un correu electrònic, que finalment no podria gaudir d'aquest espai, atès que s'havia decidit que cap partit polític pogués tenir-hi accés. Cal dir que a la CUP Anglès no li consta que cap altre partit hagués sol·licitat un espai a la Fira.

El més greu de la situació, afirma Irene Casas, portaveu dels independentistes és que 'no és la primera vegada que des de l'Ajuntament es posen pals a les rodes a l'activitat de la CUP Anglès'. Un exemple és la negativa de cessió de l'ús de determinats espais municipals per fer reunions.

A més, la portaveu denuncia que des de l'Ajuntament s'han negat diverses informacions sol·licitades per l'organització política referents a la gestió del Consistori, arribant fins i tot a obviar les instàncies que la CUP Anglès ha presentat durant aquest últim any, en algun cas, de manera reiterada.