La CUP Anglès insta al govern municipal a adherir-se a la xarxa de municipis acollidors

La formació independentista portarà al proper ple municipal una moció per tal que el municipi doni el màxim suport a les persones sol·licitants d'asil.

La candidatura d'unitat popular del poble d'Anglès insta al govern municipal a adherir-se a la xarxa de municipis acollidors, facilitar l'empadronament de totes les persones que declarin viure al municipi, elaborar un pla municipal d'acollida, donar suport i col·laborar amb les entitats catalanes que treballen en l'acollida i el servei a les persones sol·licitants d'asil, definir quin suport pot ser ofert a les persones sol·licitants per part del municipi i que es garanteixin polítiques municipals de cooperació per al desenvolupament amb vocació transformadora.

La formació ha mostrat la seva voluntat que tots els Països Catalans siguin bressol de la solidaritat que ha mancat en altres països i per això cal que tots els pobles, viles i ciutats aportin el seu gra de sorra.